marți, 5 aprilie 2011

Review Kallos solutie pentru indepartat cuticule

Am cumparat aceasta solutie, asa intr-o doara, aveam si un ulei de cuticule de la OPI care nu se mai termina si am zis vanzatoarei ca nu vreau uleiul pentru cuticule, sa imi dea solutia.
ei bine, i'm amazed. e foarte buna, in sfarsit cuticulele mele arata cat de cat ok, fara sa le tai.
Eu incerc sa o folosesc zilnic, o aplic pe cuticule si apoi imping cu un betisor - atentie acesta e un pas important, eu cu uleiul de la OPI nu impingeam doar aplicam si poate de aceea nu am vazut rezultate decat pe moment.
Aceasta solutie da rezultate pe termen mai lung si sper ca daca o voi folosi regulat sa ajung si eu (ca si adela sirghie:) sa nu mai am nevoie de ea.
pretul e foarte rezonabil - nu mai tin minte exact 7-8 lei parca (am luat mai multe produse in ziua aceea).

ps. stiu ca am lipsit mult de pe blog, imi era dor sa scriu, nu promit nimic dar sper sa pot updata mai des.

8 comentarii:

  1. eu o folosesc de vreo luna si jumatate. nu imping cuticulele. le-am lasat in pace. au fost uratele o perioada dar acum arata perfect

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur mult ca nu ai abandonat blog-ul! Sper sa postezi mai des!
    Eu am solutia de la Alessandro si imi place dar nu o folosesc zilnic ci doar atunci cand mi le pictez, deci cam de doua ori pe saptamana.

    RăspundețiȘtergere
  3. @anais - wow o luna si jumatate si deja arata ok chiar si fara sa impingi? ce bine - abia astept sa spun si eu la fel :) si o folosesti zilnic?

    @Shopperita - si esti multumita de ea? arata ok cuticulele? adevarul e ca ale mele aratau ingrozitor in ultima vreme, nu stiu de ce, si de aceea ma bucur ca am gasit o solutie ok pentru ele...

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, sunt foarte multumita pentru ca in sfarsit nu se mai exfoliaza, nu sunt uscate si stau la locul lor. I-am facut si un review.
    Si eu sper sa ajung sa nu mi le mai tai deloc dar mai am pana acolo! :P

    RăspundețiȘtergere
  5. nu o folosesc zilnic. am observat ca daca o folosesc doua zile consecutive a doua zi e praf in ochi. o folosesc o data la o saptamana sau chiar la 10 zile. imi place ca dezlipeste si chiar topeste pielea moarta lipita pe unghie. si daca ramane culoare pe sub cuticule cand le sterg se dizolva si se ia si raman perfect curate

    RăspundețiȘtergere
  6. wowwwwwwwwwwwww......look who's back !
    De ce nu mai scrii des? :(

    RăspundețiȘtergere
  7. hello alexandra - incerc sa scriu mai des de acum, nu ma certa prea tare :))
    te pup

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails