marți, 12 aprilie 2011

Clarins lotiune demachianta pentru ochi - mic review

Este demachiantul meu de ochi preferat.
Il cumpar de cate ori am ocazia (adica bani :) pentru ca e destul de scump.
Ultima data l-am luat de pe lookfantastic.com cu 12 lire (transport gratuit), in ianuarie.
Elimina machiajul normal, nu cel waterproof si are proprietatile unei lotiuni micelare: nu ustura, il simt foarte bland cu ochii, curata bine resturile de machiaj. De obicei folosesc inainte demachiantul 3 in 1 de la Vichy iar apoi continui cu acest demachiant.
Este un demachiant pentru ochi sensibili, cum sunt ai mei. Contine apa de trandafiri (care tonifica), apa de albastrele (care calmeaza) si extract de proteine de soia care intareste genele.
In concluzie , chiar daca e scump, m-am obisnuit cu el si imi place foarte mult, deci il recomand pentru oricine are ochii sensibili.
Am vazut ca pe strawberryNET.com a aparut versiunea noua a acestui demachiant, costa 86 de lei si dupa cum stiti cred, strawberry are transportul gratuit.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails