miercuri, 20 aprilie 2011

recomandare: Adina's Blog

Astazi vreau sa va recomand un blog pe care il urmaresc de vreo 2 ani, pe teme de sanatate, nutritie si sport.
Adina nu scrie zilnic, dar atunci cand scrie are niste articole foarte bune, mai ales pe tema toxinelor cu care ne hranim zi de zi, si a variantelor de trai sanatos.
Ultimul articol privind problema slabirii vazuta din alt unghi imi place in mod deosebit, si de aceea m-am gandit sa spun si altora de blogul ei. Se vede clar ca Adina stie despre ce vorbeste, este foarte documentata si tot timpul aflu lucruri noi de la ea in domeniul hranei sanatoase.
Link articol: http://adiafe.blogspot.com/2011/04/problema-slabirii-vazuta-din-alt-unghi.html
Nu este reclama si nu am vorbit cu ea, ci chiar mi se pare foarte buna gandirea ei si mi se pare ca merita mai multa popularizare. Sper sa nu se supere :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails