marți, 19 aprilie 2011

am patit-o si eu cu lookfantastic.com

nu credeam ca mi se poate intampla dar uite ca am patit si eu ca alte fete (beautylicious si sweetcrazylollipop) si am dat o comanda in 5 aprilie care nu mi-a sosit nici pana in ziua de azi.
Eu pana acum am dat 6 sau 7 comenzi pe site-ul lookfantastic.com si intotdeauna au ajuns intr-o saptamana iar acum au trecut deja 14 zile :( problema e ca le-am dat deja doua mail-uri pe formularul de contact de pe site si nu mi-au raspuns la niciunul. Nu imi vine sa cred cat sunt de neseriosi.
Nu mai dau niciodata comanda pe site-ul lor.
Problema e ca banii mi i-au luat si nu stiu daca ii mai pot recupera.
Ati patit si voi asa ceva cu ei? Aveti idee cum imi pot recupera banii? Sa mai astept?
Oricum atunci cand am citit prin iarna post-urile celor doua fete mi s-a parut de necrezut, ma gandeam ca nu se poate sa nu se rezolve sau sa nu fie o neintelegere doar, pentru ca pana acum au fost foarte seriosi. Dar iata ca m-am inselat :(
Ramane strawberryNET.com ca singurul site de pe care mai am incredere sa comand deocamdata.

Update: tocmai mi-au raspuns la unul din mail-uri si mi-au spus sa astept 20 de zile lucratoare si abia apoi sa ii contactez. Nu prea sunt optimista. Ei imi mai spun in mail ca pachetul a fost trimis pe 5 aprilie, dar dupa parerea mea ar trebui sa fi ajuns de atunci daca era asa...

4 comentarii:

  1. Sa nu te superi pe mine, dar mai nemultumit decat clientul roman nu exista. Adica de 6 ori ai fost multumita si a saptea oara ai avut o problema, asa ca nu mai comanzi. Eu cred ca o sa iti primesti banii inapoi daca nu o sa iti ajunga coletul, numai ca fiind vorba de o comanda din afara tarii o sa dureze mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mr Bio nu ma supar, dar sunt speriata de ce au povestit celelalte fete.
    Citind povestile lor si eu am fost sceptica si chiar ma gandeam ca se rezolva dar nu s-a rezolvat si au ramas si fara bani si fara colet.
    de aceea sunt nemultumita, dar inteleg si punctul tau de vedere.
    Oricum eu de obicei sunt clientul care nu comenteaza sau nu isi spune parerea negativa dar nu mai comanda a doua oara si atat, dar acum m-am gandit sa si scriu un post, tocmai pentru ca au patit si alte fete si ca sa intaresc spusele lor.
    Daca se rezolva cu bine voi fi prima care ii va lauda, crede-ma.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Ti a mai ajuns pachetul atunci sau ti au fost restituiri banii? Eu sunt in dubii dacă sa comand sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna! Ti a mai ajuns pachetul atunci sau ti au fost restituiri banii? Eu sunt in dubii dacă sa comand sau nu.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails