vineri, 18 septembrie 2009

Vichy Oligo 25 Foaming Face wash review


Nu prea imi plac produsele Vichy dar aceasta spuma e foarte buna.
In general nu cumpar un produs cosmetic de mai multe ori pentru ca imi place sa testez tot felul de produse noi dar la aceasta spuma sunt la al 3lea sau al 4lea tub.
Tenul meu e normal spre sensibil, cu zona T cu punct negre dar nu grasa, iar aceasta spuma e foarte buna pentru tenul normal pentru ca nu-l usuca dar in acelasi timp il curata foarte bine.
De obicei spumele de acest fel sunt pentru ten mai gras si erau prea agresive pentru tenul meu normal/sensibil.
O folosesc la inceputul demachierii pentru a curata fata inainte de lotiunea tonica si demachiantul de ochi (nu folosesc lapte demachiant).
O mai folosesc dimineata pentru o trezire placuta - are si un miros placut iar pielea ramane cu o senzatie de curat care ma face sa ma simt bine.
Cand imi simt fata foarte murdara sau cu tendinte de ingrasare (inainte de ciclu) folosesc spuma Vichy dar alternativ cu un sapun solid dimineata si seara.
Pretul e in jur de 40 de lei si un tub tine cam 2 luni la mine - deci rezonabil zic eu.

10 comentarii:

  1. folosesti ai alte produse pentru ten sensibil?daca da,se poate sa mai faci review-uri pentru astefl de produse?eu am un ten f sensibil si vad ca nu prea sunt review-uri pentru produse specifice tenului sensibil.

    RăspundețiȘtergere
  2. camy: da folosesc de cand am facut o iritatie la ochi (se pare ca de la o crema clinique de ochi) am inceput sa folosesc crema de ochi si de fata pentru ten sensibil si nu mai am nici o problema.
    am sa fac niste review-uri ca sa vezi ce produse folosesc si poate te ajuta si pe tine!
    Not Beautiful Enough: sa-mi spui daca o testezi cum ti-a placut

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu folosesc aceasta spuma de curatare!! e foarte practic mai ales dimineata, cand evit tot ritualul de demachiere, tonifiere....

    RăspundețiȘtergere
  4. da mary e foarte practica asta imi place si mie - se poate folosi cand te grabesti sau cand nu ai chef de demachiere sau cand vrei sa te reimprospatezi etc...

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am folosit-o, e ok dimineata cand nu sunt prea multe impuritati de eliminat, e delicata si nu usuca, dar pentru demachiere nu e prea grozava din pacate. Oricum ambalajul, textura si culoarea, chiar si mirosul usor acrisor sunt ok.

    RăspundețiȘtergere
  6. da ai dreptate beauty and the city - doar pentru un machiaj usor e buna la demachiat - la fond de ten, rimel waterproof etc trebuie scoasa artileria grea :)
    ai un blog foarte fain - te-am pus in lista de bloguri

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici eu nu sunt fan Vichy!Insa suna promitator!...

    RăspundețiȘtergere
  8. Scuze viorica de raspunsul tarziu dar am fost plecata de acasa tot weekend-ul si nu am avut acces la internet.
    Pentru demachiere folosesc mai multe produse:
    - apa si sapun (de la lush - fresh farmacy)
    - dupa care lotiune tonica (lancome sau lush)
    - dupa care daca raman urme de fard mai folosesc din cand in cand un alt demachiant mai uleios de la lush: sweet japanese face
    - pentru ochi cred ca am vreo 10 demachiante si tot le alternez: de la body shop cu musetel, de la alverde, de la avene etc.
    Intr-o vreme foloseam si lotiunea micelara de la vichy dar e cam scumpa pentru cat tine (se termina foarte repede) si o cumpar doar din cand in cand - atunci cand am chef sa ma rasfat :)
    tu cu ce te demachiezi?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails