miercuri, 16 septembrie 2009

frumusetea pe alte cai

in afara de gene bune, make-up si body care frumusetea se poate obtine (sau intretine) si pe alte cai, de exemplu prin sport (ati crezut ca o sa zic botox, nu?)
dupa o ora de sport endorfinele cresc in corp ceea ce induce o stare de bine, obrajii se inrosesc de la cel mai natural blush (asa afli si unde sa iti aplici blush-ul - exact acolo unde se inrosesc obrajii natural), iar pielea e mai stralucitoare - cel putin la mine functioneaza toate astea.
De trei ori pe saptamana fac aerobic de cativa ani buni (6-7). Din pacate am intrerupt pe o perioada de 2 ani cat stateam in bucuresti pentru ca nu reuseam sa ajung la o sala din cauza programului de munca - asta e si unul din motivele pentru care m-am mutat inapoi in cluj, unde viata se scurge "putin" mai linstit. Oricum 2 ani fara sport si-au pus amprenta asupra corpului si psihicului meu - sper sa nu mai stau niciodata atat de mult fara sport.
Acum am revenit la de 3 ori pe saptamana (plus vara 2 ore de tenis pe saptamana)
Dar o luna pe an (vara) se inchide sala unde fac aerobic asa ca de vreo 3 saptamani sportul pe care il practic s-a redus la cele 2 ore de tenis pe saptamana (mult prea putin).
Deja simt ca nu mai pot sa stau fara sa fac nimic (mai ales ca saptamana asta nici nu joc tenis) asa ca am inceput sa alerg. Imi place foarte mult sa alerg in parc (Parcul Babes) pe o pista speciala de alergare pentru ca asa stiu exact cat am alergat.
Am fost luni si marti si am fugit 4km in fiecare zi - e mult, putin - nu imi dau seama - voi cat fugiti o data?
Vreau neaparat sa ma duc in fiecare zi pana incepe aerobicul (luni,21sep) - sper sa ma pot tine de treaba.
Voi ce sporturi practicati?
A, mai faceam si spinning (imi place ffff mult) dar e foarte aglomerat si nu prind niciodata loc la wordclass asa ca m-am decis sa nu mai imi reinnoiesc abonamentul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails