duminică, 20 septembrie 2009

Too Faced Neutral Eye Make Up Kit




Nu voi face un review pentru ca nu am reusit sa intru in posesia acestei truse de make-up :(

Dupa ce m-am tot framantat daca sa o iau sau nu (desi mai era doar una singura in sephora) m-am sa decis sa astept o noapte si sa o iau sambata dimineata.

Sambata am fost la o nunta iar dimineata cand am mers la coafor am dat o tura inainte sa imi iau trusa mult ravnita! Ei bine ia-o de unde nu-i - se vanduse :( Deci e oficial - aceasta trusa e sold out in Sephora din Cluj si nici la Bucuresti nu cred ca stau foarte bine :)

Acum normal o doresc si mai mult si sper sa o mai primeasca mai incolo din nou fetele de la Sephora daca s-a vandut asa bine...

Normal ca daca nu mi-am luat-o am facut alte cumparaturi:
- face primer-ul tot din colectia noua de la TF
- mineral water eye brightening pencil
- o trusa cu 4 starry-eyed liners - un fel de tus umed cu sclipici care se da peste creion sau simplu - foarte, foarte faine aceste tusuri le-am folosit la nunta si imi place ca nu sunt foarte stridente ci doar dau o stralucire ochilor si parca sunt mai mari
-un creion de ochi negru waterproof de la lancome





Abia astept sa fac review-uri la produse dar astept sa le folosesc de cateva ori ca sa imi pot da cu parerea.
O veste buna e ca mi-au spus fetele de la Sephora ca asteapta sa primeasca produse de la Urban Decay - sper ca Book of Shadows 2, dar oricum si alte produse UD ar fi binevenite...
Mi-a sosit voucher-ul cu 10% reducere asa ca l-am folosit pentru cumparaturi sambata si am economisit mareata suma de 20 de RON :)
Foto credit: sephora.com

4 comentarii:

  1. Sa ne povestesti cum ti se par produsele,am gandeam si eu la primerul acesta..

    RăspundețiȘtergere
  2. Fetele interesate de comenzi pe Victoria's Secret(trusa Too Faced este si ea pe site), Giveaways lunare si vanzari de produse cosmetice la o reducere considerabila, intrati aici: http://vipbenefits.blogspot.com pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. pare de vis trusa :x i wish you good luck in finding it!

    cum e primerul ?

    uite,eu mi-am facut un blog de reviews, mi-ar face mare placere sa-mi spui ce parere ai :D

    http://frumusetecumagda.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. de cand mi-am cumparat aceasta trusa,nu le mai folosesc deloc pe celelalte. E super!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails