miercuri, 16 septembrie 2009

farduri stralucitoare

Pentru Viorica :)

Cele mai stralucitoare farduri pe care le am sunt cele din trusa de 16 culori de la urban decay "Book of Shadows".



A aparut anul trecut in jurul Craciunului si cred ca a fost editie limitata dar acum am facut putin research pe internet si am aflat ca s-a lansat Book of Shadows vol.2 - cu alte culori dar la fel de frumoasa (deocamdata doar in State dar sper sa ajunga si la noi).

Culorile din trusa sunt foarte variate de la un negru intens (perversion) la multe bejuri stralucitoare, roz, verde, albastru etc. (click pe poze pentru marire).

Culorile sunt foarte stralucitoare (in afara de negru care e mat- cred ca e defapt mai mult pentru eye lining) aproape ca nu se pot purta ziua. Eu de cate ori ies in club sau la ocazii (teatru, petreceri) ma machiez cu ele si multe fete/femei imi admira machiajul (stiu ca de obicei nu e bine sa ti se admire machiajul pt ca acesta nu trebuie sa se vada dar vorbim de ocazii speciale :) ).

Mai port ziua Midnight Cowboy (un bej foarte deschis dar plin de glitter) sau grifter (un roz discret dar cu particule stralucitoare si el) dar totdeauna regret pentru ca sclipiciul imi ajunge pana seara pe fata si arat cam ciudat pentru o zi la birou :).

Nu cred ca in poze aparatul de fotografiat surprinde exact cat de stralucitoare sunt dar am sa incerc maine sa pun o poza cu un machiaj efectuat cu ele pentru ca acum seara lumina nu este buna.

Anyway abia astept sa vad cum e volumul 2 pentru ca volumul 1 e nemaipomenit.

Si amabalajul e foarte special (cu fluturi care se deschid ca intr-o carte de povesti pentru copii) si mi-a influentat decizia de cumparare dar nu imi pare rau deloc pentru ca merita din plin. Pe langa cele 16 culori trusa mai contine 2 pensule si o mini version a faimosului eye primer "Urban Decay Primer Potion".

7 comentarii:

  1. Multumesc mult pt.poze!Sunt foarte frumoase culorile,iar prezentarea..super.Ma gandesc sa o cumpar si eu.ALbastrul e delicios.te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. cu placere
    ti-o recomand cu caldura - sper sa iti fie de folos si daca ti le cumperi sa ma anunti :)

    RăspundețiȘtergere
  3. timpul a trecut..si acum chiar am nevoie de o trusa noua de make-up caci am avut un accident zilele trecute cand mi s-a spart trusa pe care o aveam..In momentul de fata,ce trusa de make-up mi-ai recomanda?ai vazut noul book of shadows de la UD?care ti se par cele mai de incredere ..Too Face,UD,Benefit,etc?nu mai imi doresc neaparat sa aiba si blush sau gloss,poate doar farduri..iarta-ma dak te framant,insa ma aflu intr-un moment de cotitura,Naty si am mare incredere in experienta ta..p.s.caut nuante glossy,dar nu crema..

    RăspundețiȘtergere
  4. draga viorica ma bucur daca te pot ajuta - iti recomand noul book of shadows de la urban decay - categoric! are chiar cele mai bune culori si sunt foarte pigmentate - adica se vad bine pe piele - plus ca sunt 16 culori plus 2 creioane 24/7 (deci raport calitate/pret foarte bun)
    Too faced are 2 truse: smoky eye pentru seara sau neutral eye pentru zi care sunt foarte bune dar nu toate fardurile sunt stralucitoare, unele sunt mate. Trusele au si cartonase care te invata cum sa combini culorile si sunt in jur de 120-130 de lei.
    Oricum ar trebui sa mergi pana la sephora si sa studiezi trusele ca sa vezi exact daca iti convin culorile si texturile dar astea sunt recomandarile mele.
    De la benefit nu sunt truse cu asa multe farduri - ei sunt tari pe alte domenii: iluminare, sprancene, concealer, etc.
    Succes si sa-mi spui ce ti-ai luat!
    ps. eu mi-am cumparat zilele trecute trusa too faced neutral eye si ii voi face un review zilele acestea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult,Natty!si eu tot la trusa book of shadows 2 ,sapt asta nu am cum sa ajung la sephora k plec din Bucuresti..dak tu ai drumu (doar dak ai) poti sa te uiti cat costa sau stii deja?

    RăspundețiȘtergere
  6. Din pacate,am mers la 2 Sephora si nu mai aveau de la nici o firma truse de machiajau zis k in perioada Craciunului mai primesc..intr-un final vroiam de la Cargo trusa Barcelona,dar nu aveau nimic..mi-am luat o trusa mica mica de la Sephora cu nuante de maro si astept sa apara!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails