luni, 25 februarie 2013

Sephora haul

Vineri am fost pe la Sephora pentru ca am primit un mesaj de la ei legat de ziua femeii.
Am primit o geanta de plaja Sephora, un Iphone cover Sephora si o mostra de parfum Jimmy Choo.
Cu ocazia asta am vazut noutatile Sephora si desi m-au tentat foarte multe am ajuns sa cumpar doar trei produse:


















1. Oja parfumata din colectia de primavara Sephora - nuanta Grapefruit - 42 lei.
Are o culoare roz gen bubblegum pink si miroase a grapefruit - se pare, eu inca nu am incercat-o pe unghii. Si e din doua bucati - culoarea propriu-zisa si un sclipici ce se poate da peste.
Eu am cumparat-o pentru culoarea ei, mi-a inveselit ziua mohorata de februarie instant. Partea cu mirosul nu ma prea incanta dar voi reveni cu un NOTD si atunci imi voi da cu parerea si despre miros.
2. Nail Glow Dior - de fapt asta m-a tentat cel mai tare - o vazusem la review-uri pe bloguri din afara si o doream. Stiti conceptul acela de culoare adaptabila fiecarei pieli - la gloss-uri sau blush-uri era pana acum (Too Faced aveau un gloss asa, Dior are un blush asa - tot Rosy Glow se numeste)?
Ei bine acum au inventat si oja care arata diferit in functie de nuanta unghiilor fiecareia. Este o oja transparenta, nail care, care isi schimba culoarea pe unghii, adica face albul din varful unghiei mai alb si unghia mai roz sau nu in functie de pigmentul fiecareia. Am folosit-o deja pe unghii si e superba, mi-a facut niste unghii de top in 5 secunde - e foarte buna cand nu aveti manichiura facuta si o puteti folosi si in masina, are o periuta lata, perfecta. Pe cutie scrie ca are french manicure whitening effect si confirm, exact asa e. E scumpa nu zic nu, 113 lei, dar e oja perfecta pentru mine, fail proof si numai buna de avut in geanta pentru orice ocazie.
3. Kit-ul The Bronze of Champions de la Benefit - urmeaza review pe larg - contine rimelul They're real, Hoola bronzer, Watt's up (love it), si doua farduri de ochi taupe, gloss Hoola. - 153 lei parca.
Si doua mostre de parfum - lady gaga si irresistible.
Ma mai tenteaza niste chestii din Sephora - au aparut niste seturi cu rimelurile Lancome noi - cu parfumul La vie est belle in miniatura si un ruj micut sau alte variante, rujul Coco Shine Sourire, o pensula de fond de ten, etc. dar ma abtin pana in martie. Sper:)

19 comentarii:

  1. At this moment I am going to do my breakfast,
    later than having my breakfast coming again to read more news.


    Here is my web blog - metabolic rate calculator

    RăspundețiȘtergere
  2. What a data of un-ambiguity and preserveness of valuable knowledge concerning unpredicted feelings.


    Have a look at my site ... ray ban sunglasses sale

    RăspundețiȘtergere
  3. am vazut ca vrei sa vinzi cele 5o de umbre a lui grey....cu cat?

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu 100 lei toate 3 volumele. Te intereseaza? Esti din Cluj?

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru bilete ieftine de avion incearca siteul www.flysky.ro si vei gasi cele mai mici preturi de pe piata!

    RăspundețiȘtergere
  6. bagi pecinta slot mania yg hobi bermain slot kami bos333 menyediakan segala jenis permainan yg bisa anda main kan dan ada bonus menarik lainnya loh
    join now with bos333 dan raih keberuntungan dan serta tingkat kan saldo anda bersama kami

    Hanya dengan melakukan minimal deposit 10.000 kalian sudah bisa melakukan bettingan dan bermain berbagai permainan slot yang di sediakan.
    Jadi tunggu apa lagi...!!!
    Segera bergabung dan tinggkatkan saldo anda bersama kami...!!
    Untuk PROMO atau INFO lebih lanjut silahkan hubungi CS kami..
    WA.me/6282329247732

    bos333.net

    RăspundețiȘtergere
  7. It s a very useful page. Thank you. 060b6a192728fc3dd729eb08a7ca338b
    saraykoy
    konyaalti
    solhan
    tatvan
    baskale
    susuz
    sorgun
    harran
    pazar

    RăspundețiȘtergere
  8. It s a very useful page. Thank you. 449bb174d46568147a3ff3b34a035ad8
    kapakli
    sariyer
    guneysu
    kartal
    gunyuzu
    korkut
    yaglidere
    uzunkopru
    vali

    RăspundețiȘtergere
  9. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. cc28350b31873a8738599b70f3ead4ef
    website kurma
    sms onay
    numara onay

    RăspundețiȘtergere
  10. Thank you for your explanation, very good content. c6dc4554a7ce45506bdc3d07fd168b6e
    altın dedektörü

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails