duminică, 17 februarie 2013

Produse pe care nu le mai suport

Balsamul fondant pentru corp Melvita e chiar foarte hidratant, intra in piele repede dar nu pot sa suport mirosul, imi face efectiv rau. Il am de anul trecut din ianuarie (deci peste 12 luni), l-am folosit de multe ori chiar daca ma deranja mirosul, dar azi am decis ca e mai important sa ma simt bine decat sa folosesc un produs pana la capat chiar daca nu imi place.
La fel si deo adidas, e eficient ca efect dar are un miros dulce-intepator, care ma irita la culme dar il foloseam cand nu aveam deodorant sau intre doua cumparari de adidas albastru - pana azi cand m-am decis ca viata e prea scurta ca sa folosesc produse pe care nu le ador din toata inima.
Voi aveti astfel de produse - eficiente dar cu defecte minore, pe care le folositi doar pentru ca le-ati cumparat?
De la Melvita am si crema de maini din aceeasi gama, Apicosma, e o crema ok, nimic deosebit dar cu acelasi miros de ... miere, nu stiu, un miros foarte deranjat, de cate ori o foloseam ma simteam rau. Azi am aruncat-o si pe ea!

3 comentarii:

  1. :) nu-i stiu mirosul balsamulului de corp de la Melvita. Chiar m-ai faccut curioasa si o sa ma duc sa il miros.

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar sunt curioasa cum ti se va parea:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Fruity Rhythm mi-a plăcut.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails