joi, 21 februarie 2013

NOTD Color riche 209 ingenuous rose

Azi va povestesc de o oja L'Oreal Color riche - 209 ingenuous rose.
Eu am cumparat-o din Auchan cu 13,6 lei.
Nu e prea reusita poza, imi pare rau - e cu telefonul.
Culoarea in schimb e "to die for" - in poza nu se vede foarte bine, e un roz primavaratic, plin de veselie. Ma binedispune instantaneu.
Eu de o perioada nu prea imi colorez unghiile din motive de lene si aceasta oja m-a facut sa imi revina pofta de unghii colorate.
Are o periuta lata, cu care se aplica foarte bine pe unghie.
Singura problema e ca se ciobeste repede si se sterge de pe varful unghiilor.
E adevarat ca nu am folosit base coat sau top coat, m-am obisnuit cu ojele OPI care nu necesita asa ceva. De fapt nici cele Flormar nu prea au nevoie, in zilele noastre ojele sunt asa de calitative ca eu n-am mai folosit top coat-ul de la OPI de fooarte mult timp.
Ei bine cu aceasta oja e nevoie de top coat ca sa-i mareasca rezistenta pe unghii - oricum e o placere sa o vad, deci nu ma deranjeaza nimic.
Am mai luat una taupe-nude (102) si un corai-portocaliu din aceeasi gama si la toate se aplica aceeasi poveste - culori superbe, rezistenta nu prea. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails