miercuri, 12 mai 2010

stila eye trio mazatlan swatches

La rugamintea Camelcutzei am facut niste poze cu swatch-uri la Eye Trio-ul de Stila - Mazatlan.
Inca nu l-am purtat la ochi dar pe mana sunt superbe culorile, intense si mi se pare ca se poate obtine un look smokey pe bronz foarte misto, asa de vara.
Si numele parca ma duce cu gandul la Mexic, plaja, soare, incasi ...
Culoarea cea mai deschisa se poate folosi pe toata pleoapa, apoi a doua in crease si cea din mijloc ca si liner - bineinteles blenduite.
Sau se poate folosi o singura culoare (cea mai deschisa as folosi-o eu) pentru un look simplu, rapid de zi.















1. Fara flash si fara eye primer (eu folosesc TFSI):

2. Fara flash dar cu TFSI (eye primer) aplicat pe mana:




Se poate folosi orice primer (TFSI, Urban Decay, Milk de la NYX etc.) dupa parerea mea. Sper sa se vada ok swatch-urile, nu prea ma pricep asa bine la fotografii dar ce pot sa va spun e ca raportul calitate pret e foarte bun pentru acest eye trio de la Stila.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails