miercuri, 12 mai 2010

Cocktail Cosmetics haul: part 1 Stila, Mac


E prima data cand comand de pe cocktail cosmetics si sunt foarte multumita!
Shipping-ul e 6.50 lire si a ajuns in 7 zile din Uk pachetul la posta normala de cartier.
Am primit si reducere la urmatoare comanda pentru fidelitate (comanda pe care am dat-o azi deja pentru ca a aparut pe site colectia MAC To the beach si trebuia sa imi iau si eu ceva la cat e de laudata :).
Anyway, on to the haul:















Am cumparat 6 produse:
1. Pensula Mac pentru pudra nr. 129 - 12.95 lire (64 RON la curs BNR)
e foarte moale, mai am pensule Mac pentru ochi si am fost foarte multumita de ele asa ca am comandat-o si pe asta si asa la prima vedere se pare ca va deveni pensula mea de baza
mi-ar fi placut sa fie si mai mare dar am incercat-o cu bronzer-ul de la Stila si e ok, se aplica foarte bine pudra cu ea


2. Stila Eye Shadow Trio - Mazatlan - 8.95 lire (44 RON la curs BNR)
ce sa spun pentru ca la noi nu se mai gasesc produse Stila trebuie sa apelez la comenzi online - desi cred ca preturile sunt mai bune online oricum
sunt trei culori de ochi maro deschis, inchis si mediu superbe dupa cum se vede in poza - nu am pus swatch-uri pentru ca vreau sa fac un review independent dupa ce le mai folosesc putin
oricum calitatea e buna, culorile foarte frumoase iar pretul - imbatabil zic eu!

3. Stila Sun Bronzing Powder - Shade 1 - 7.95 lire (40 RON)
am citit un review ieri la Camelia in care nu era prea laudata pudra asta (http://coltulcameliei.blogspot.com/2010/04/review-stila-bronzing-powder.html) dar deja era in colet
dupa ce o testez am sa ii fac un review - deocamdata imi place, mi se pare ca se vede pe fata ok, nu prea tare dar nici deloc, are si SPF 15 - sa vedem cum se comporta
Update: totusi la sfasitul review-ului Camelia zice ca ii place :)
i'll keep you posted!



To be continued...
in postul urmator ma sa pun poze close-up si cu cele 2 produse Benefit
Click pe poze pentru a le mari!

10 comentarii:

  1. As vrea tare mult sa faci niste swatchuri la fardul stila, ca demult ma gandesc la el si nu stiu daca sa-l iau sau nu:D

    RăspundețiȘtergere
  2. ok camelcutza am sa fac cat de repede pot promit!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce yuuumy arata Stila Sun Bronzing Powder! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da Andreea chiar ca yummy si nici nu e foarte scumpa!
    Tu ai produse Stila sau ai folosit? Iti plac?

    RăspundețiȘtergere
  5. Stila Eye Shadow Trio - Mazatlan m-a cucerit !!!

    http://www.iuliabadita.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. Da si pe mine Iulia de mult mi-l doream dar ma bucur ca nu l-am luat de pe strawberry pentru ca aici l-am gasit mai ieftin, iar Stila e o marca ce imi place mult, nu m-a dezamgit inca.

    RăspundețiȘtergere
  7. eu astept review-ul la produsele benefit ;) si nici nu auzisem de site-ul asta :D parca vad ca ma paste o comanda :))

    RăspundețiȘtergere
  8. da urmeaza Silvia
    Site-ul e foarte fain pentru ca are preturi bune si pentru ca are brand-uri ca MAC, Benefit, Stila, UD, TF etc...
    ti-l recomand cu cladura - sunt seriosi

    RăspundețiȘtergere
  9. Natty, bronzerul de la Stila este preferatul meu acum - asa cum am zis si in postarea respectiva, prima impresie a fost una gresita, insa in momentul in care "m-am prins" cum trebuie aplicat, a devenit preferatul meu (lectia invatata de mine: dati si o a2a sansa unui produs care nu v-a impresionat din prima).

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, sa stii ca am pus un update pentru ca am vazut ca iti place defapt:)
    Dar sa stii ca si eu de cand il am am primit multe complimente atunci cand l-am folosit. Ma face sa par bronzata dar intr-un stil discret si imi place ca nu are shimmer deloc. A devenit my HG in materie de bronzante :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails