sâmbătă, 3 iulie 2010

Giveaway castigat Stila

Am castigat un giveaway pe blogul Cameliei - yey for me! - nu am mai castigat niciodata un  giveaway si m-am bucurat foarte tare pentru ca imi place mult brandul Stila iar in Cluj nu se gaseste. Multumesc Camelia!
Va sfatuiesc sa ii vizitati blogul pentru ca are multe review-uri interesante si are mai tot timpul giveaway-uri!

Mai jos sunt produsele castigate (click pe poze pentru a le vedea mai mari):


- un portfard Stila - bej irizat, foarte dragut si destul de mare
- smudge pot in black - il aveam deja intr-o versiune mai mica si sunt foarte multumita de el - e un gel eye liner care tine foarte mult pe ochi, nu se mazgaleste si e destul de intens


- stila convertible color - dual lip and cheek creme - nuanta Peony - initial m-a speriat culoarea din cutie dar defapt e un coral peachy foarte ok - nu e inchis deloc















- Mascara Major Lash - inca nu l-am folosit dar imi place periuta foarte mult - o sa revin cu un review
















- Stila lip glaze - Ulta mate pink - superb, un roz cu irizatii foarte dragut, imi place foarte mult, tine mult pe buze (normal - nu la mancare sau bautura) si nu mi se pare lipicios












































Am incercat sa pun si un swatch pe buze, dar nu mi-a iesit prea bine:











- Stila Convertible Lash+Line - mascara/eye liner - un produs foarte ingenios - un rimel si un tus de ochi in acelasi tub (cu doua capete) - nu l-am folosit inca dar e foarte practic:





























- ruj Stila - nuanta Natalie - asta e cu dedicatie speciala pentru Natty :) - mi s-a parut si acest ruj mult prea inchis la prima vedere dar de fapt se vede si in swatch e o culoare destul de purtabila, deloc inchisa dupa cum credeam:




























In concluzie - un giveaway foarte bogat care m-a bucurat foarte mult!
Daca doriti amanunte despre vreunul din produse in mod special astept intrebari.

5 comentarii:

  1. Felicitari si sa le folosesti sanatoasa! Sunt foarte frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Adina! Bine ai venit pe blogul meu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari!!! Sunt putin geloasa pt smudge pot in black :D

    http://www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi Iulia - e foarte bun smudge pot-ul - e unul din gel liner-urile mele preferate!
    Tu ai castigat vreu giveaway - la Camelia sau la altcineva?

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails