miercuri, 14 iulie 2010

OPI Sand in my suit review

In general imi place OPI mult - si datorita culorilor deosebite pe care le au si calitatii ojelor.
Ei bine Sand in my suit m-a dezamagit.
Sand in my suit a aparut cu colectia de vara 2009 - South Beach.



Scuzati cuticulele mele din poze - sunt la faza de criza a cuticulelor :)


Este prima oja OPI care nu se ridica la nivelul de pana acum al produselor OPI.
Am folosit-o ieri dimineata la pedichiura si m-a impresionat neplacut pentru ca se aplica "streaky" - cu dungi, adica raman niste dungi pe unghie la momentul aplicarii.


Nu are o textura uniforma si ar necesita 3 straturi de aplicare - ceea ce mi se pare prea mult.
Eu am aplicat 2 straturi pentru ca nu imi place sa fie lacul asa gros pe unghii si totusi au ramas dungi pe unghie.
Precizez ca am aplicat Base Coat de la OPI si am avut grija sa nu fie unghiile unse - le-am sters cu un servetel inainte de aplicarea ojei.


Azi dimineata am aplicat si pe unghiile de la maini lacul - m-am gandit ca poate am gresit ieri cu ceva :) ei bine tot la fel, ba mai mult s-a si ciobit pana dupa masa :(
In poza de mai sus se vede clar dunga ramasa pe mijlocul unghiei - si credeti-ma ca stiu sa aplic lacul de unghii, nu e vina mea. Nu stiu cat se vede in poze dar unghiile nu arata uniform - au valuri pe ele :(

Aici se vede cum e ciobita unghia fata de azi-dimineata :(

Nu recomand acest lac Sand in my suit - sorry OPI :(
A costat 45 40 de lei in Sephora.

Click pe poze pentru a le mari.

PS Cititi si pe blogul Cameliei despre dezamagirile OPI

9 comentarii:

  1. Si eu am Sand in My Suit si nu o folosesc deloc din acelasi motiv - nu se aplica bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur Camelia ca imi confirmi dezamagirea - mi-am pus si problema ca poate am nimerit o sticla aiurea sau ceva, dar e clar - nu toate ojele OPI sunt la fel din pacate :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Ummmm ... eticheta arata dubios! Adica mi se pare ca e lipita cam aiurea. Cat despre cum arata nuanta asta pe unghii ... arata cheap :( Risipa de bani.

    RăspundețiȘtergere
  4. @iguanitza - chiar ca risipa de bani - acum am trecut pe flormar care la 6 lei chiar merita - are o calitate foarte buna oja lor si culori multe si diferite

    RăspundețiȘtergere
  5. of, chiar o risipa de bani. sincer, arata mediocru.
    acum na, considera ca nu ai avut niciodata aia 40 de lei si tu sa fii sanatoasa! pup

    RăspundețiȘtergere
  6. @Rox - mersi de sugestie! am sa uit de bani dar ideea e ca am scris despre asta ca sa nu piarda si altii acesti bani :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu exista firma ale carei produse sa fie toate la acelasi nivel, asa cum nu exista produs de care sa fie multumiti toti cei care-l incearca. Eu oricum culoarea asta mi-as fi luat-o no name, nu este deosebita si se gaseste. Imi iau de la OPI doar culorile pe care nu le gasesc la altii.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mrs Bio - de acum am trecut oricum pe Flormar - au culori foarte bune la 6 lei - nu mai investesc in OPI pentru ca nu apuc sa le folosesc si oricum sunt alternative mai ieftine
    Ma mai tenteaza seturi de la OPI (cum e cel cu Shrek de exemplu) - am vazut ca sunt in jur de 90 de lei - 4 oje - dar la gramaj mult mai mic. Ceea ce nu ma deranjeaza neaparat pentru ca nu am terminat in viata mea o oja :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu nu sunt incantata de Flormar, deloc as spune. Am doua oje de la ei, dar nu se compara cu OPI la intensitatea culorii. In plus nu au acele culori care fac diferenta, care sar in ochi si te fac sa te indragostesti, puternice, indraznete. Rosu corai pigmentat intens...nici pomeneala.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails