joi, 20 mai 2010

Creioane de ochi: MAC si Too Faced

Continuarea haul-ului de pe cocktailcosmetics.com
2. MAC Pearlglide Eye Liner Pencil - Black Russian (Suite Array) - 11.95 lire

This is a black with navy blue glitter eye liner pencil - great for the smokey eye look.

Released with the limied edition Suite Array collection

In primul rand imi place numele :) parca e vodka
E un creion foarte moale si pigmentat, e negru spre navy (albastru inchis) cu mici particule (foarte mici) stralucitoare - foarte, foarte frumos.
Nu am mai avut creioane de la MAC dar adevarul e ca imi place - are o calitate foarte buna, se aplica foarte usor nu trebuie tras de pleoapa cand il aplici.
Ma tenteaza si cealalta nuanta de pe cocktailcosmetics.com - Rave care e purple cu ceva particule shimmer dar mi se par destul de scumpe pentru niste creioane de ochi plus ca am destule :). A si in plus Rave e mai scump - costa 12.95 lire.















Iata si un swatch:

2. Too Faced Foiled Metallic Eye Liner Pencil - Metallic Mermaid - 3.95 lire
Pretul m-a atras in primul rand iar apoi culoarea - mi se pare foarte frumoasa.
Este un verde intens, nu are particule stralucitoare sau altceva, e verde pur.
Swatch-ul este in partea de jos, langa creionul de la MAC, nu am facut o poza separata.
Care creion va place mai mult?

Ce parere aveti de MAC Rave - pun o poza mai jos:
MAC Pearlglide Eye Liner Pencil

Rave
This is a deep purple with purple glitter eye liner
Released with the Suite Array Limited Edition Collection

 
 
 
 
Si un swatch de pe http://www.temptalia.com/
 
 
Nu-i asa ca arata bine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails