vineri, 15 ianuarie 2010

proiect 5 pan

Nu simtiti cateodata ca aveti prea multe rujuri, prea multe rimeluri, prea multe farduri etc pe care nu le veti folosi niciodata in intregime? Eu nu am terminat un ruj niciodata - intotdeauna s-au uscat inainte de a le termina sau fardurile se invechesc si trebuie sa le arunc.

Exista pe blogurile de beauty un proiect care cred ca ne-ar fi de folos : Project 5 (or 10) pan.

Concept: Using up or hitting the pan of 5 makeup items to be eligible to buy 1 new makeup item.
Makeup item is not limited to eyeshadow pan/pot but everything from face and liner to lip products with the exception of skin care.


Cred ca e timpul sa incep proiectul...
Pentru ca sunt obsedata de make-up am foarte multe produse de make-up.
Nu mai nici spatiu de depozitare si in plus cred ca am deja tot ce am nevoie (chiar de doua ori).
Sa nu ma intelegeti gresit i still love make-up dar sper sa pot face o pauza pentru a folosi din ceea ce am, pentru a salva niste bani si pana la urma pentru a imi testa self-control-ul.

Cred ca daca voi astepta pentru un produs mai mult pana il cumpar va fi mai apreciat.

Cele 5 produse pe care imi propun sa le folosesc inainte de a avea voie sa cumpar orice item de make-up nou sunt:
1. Ruj Too Faced - Free Love
2. Creion negru de ochi Zero de la Urban Decay
3. Gloss Clinique Longwear - Cabana Crush
4. Shimmer waves - bronzer de la Body Shop
5. Concealer de la Too Faced

(pictures to be posted later today)

Sper ca acest proiect ma va incuraja sa folosesc cat mai mult din produsele care le am si sa salvez niste bani. Anyone in it with me?
Daca aveti chef va astept cu incurajari si sper sa mai gasesc niste doritoare sa faca acest proiect pentru ca e mai usor daca stii ca sunt si altii in situatia ta :)

9 comentarii:

  1. şi eu sunt fană Project Pan. Eu am o listă ceva mai mărişoară, dar merge f bine. Sper să învăţ din chestia asta că trebuie să încetez să cumpăr de dragul de a cumpăra.
    baftă cu proiectul :)la cât mai multe produse consumate! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi silvia - si tie bafta!
    sper sa ma pot tine de proiect :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt mai cuminte in ceea ce priveste produsele de makeup de cand am citit despre termenul lor real de garantie. In ceea ce priveste produsele de ingrijire nu sunt la fel de inteleapta, insa alea se termina ma repede. Totusi am 3 rujuri acum si doua glossuri, dar cred ca-mi mai trebuie. Nu ar trebui sa-mi mai iau?

    RăspundețiȘtergere
  4. Mrs Bio - ce vrei sa spui cu termenul real de garantie?
    si btw doar 3 rujuri si 2 gloss-uri? esti foarte cuminte :)
    clar trebuie sa-ti mai iei :)

    eu cred ca am depasit 30 de rujuri - mie frica sa le numar :)
    de aceea si vreau sa le folosesc pentru ca e pacat sa expire si sa trebuiasca sa le arunc...

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai tocmai ce am aruncat 6 rujuri si vreo cateva glossuri neterminate pentru ca nu mai tineam minte exact cand le-am cumparat. Si sunt in perioadade inlocuire. Termenul este de 18 luni.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am problema asta cu tinutul de minte asa ca mi-am cumparat niste etichete dragute de la carrefour si am inceput sa le lipesc pe produse atunci cand le deschid.
    Cu noua legislatie nu mai scrie termenul de expirare pe produse si pur si simplu uitam cand le-am cumparat.
    Pe rujuri inca nu am lipit etichete dar va trebui, oricum le tin in frigider ca sa nu se capete miroul acela de ranced daca stau la caldura.

    RăspundețiȘtergere
  7. promit ca ma apuc si eu...ca e musai :) am si eu colectie si nu le utilizez...

    RăspundețiȘtergere
  8. adizzy trebuie sa te apuci si tu - te asteptam cu un post cand te decizi :)
    daca scrii parca e mai usor sa te tii de proiect pentru ca stiu si altii de promisiune!

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna , te invit la un review pe blogul meu

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails