joi, 21 ianuarie 2010

Vichy Essentielle Crema Spumanta pentru demachiere cu apa cu extract de trandafir


Am incercat si eu acesta crema demachianta dupa ce mi s-a terminat spuma de curatare de la Vichy (review aici ).
Am gasit-o foarte greu - in orice Sensiblu intrebam imi spuneau ca s-a terminat, pana la urma am luat-o ultima (din vitrina) dintr-un Sensiblu mai mic.

Vichy spune ca e pentru toate tipurile de piele. Curata, demachiaza si tonifica.

Produs cu polifenoli de trandafiri.
Compozitie: Trandafirul este un element cu traditie in industria farmaceutica recunoscut pentru proprietatile sale calmante. Contine polifenoli, care in natura protejeaza florile impotriva actiunilor agresive externe si le asigura prospetimea. Pentru a raspunde toate nevoilor esentiale ale pielii, Laboratoarele Vichy au creat o crema spumanta esentiala pentru demachiere cu apa cu extract de trandafir ce contine polifenoli cu proprietati calmante. Utilizata in fiecare zi, curata pielea, indeparteaza machiajul si tonifica.

Utilizare: Se aplica pe fata umezita dimineata si/sau seara. Se maseaza pana la transformarea in spuma, dupa care se clateste din abundenta.

Verdict: seamana cu spuma demachianta (care nu se mai fabrica) de la Vichy.
Nu cred in toate povestile cu polifenoli si trandafiri dar cred in efectul bun al cremei. Am ajuns sa intind zilnic mana dupa ea, dimineata si seara.
Demachiaza foarte bine tenul (mai ales cand e foarte incarcat de machiaj) si lasa fata tonifiata.
Tenul meu e normal dar pentru un ten mai uscat s-ar putea sa usuce prea tare fata, dar daca se hidrateaza corect dupa e ok.
Pretul e 19 lei dar am vazut pe net ca ar trebui sa fie mai ieftina (vreo 17 lei) - mie atat mi-au cerut cei de la Sensiblu.
Recomandat!

4 comentarii:

  1. Foarte interesant si eu ma gandeam sa mi-o iau deocamdata experimentez cu un lapte demachiant olay la acelasi pret.

    RăspundețiȘtergere
  2. Laptele demachiant mie nu imi prieste in general pentru ca imi lasa fata prea grasa pe cand crema asta e foarte delicata si nu numai ca nu imi lasa fata grasa dar chiar si o tonifiaza si nu mai am nevoie de apa tonica

    RăspundețiȘtergere
  3. nici nu ştii de când o caut şi eu... mă enervează că de obicei găsesc toate produsele vichy essentielle, mai puţin crema asta... sper ca până la urmă să am noroc şi să dau de ea :)

    RăspundețiȘtergere
  4. o vei gasi cred silvia pentru ca peste tot unde am intrebat imi spuneau ca urmeaza sa primeasca.
    sa ne spui daca iti place

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails