marți, 28 iunie 2011

iubirile croitoresei

Nu am mai facut review-uri de carti pana acum pe blog dar avand in vedere ca imi place sa citesc la fel de mult pe cat imi place sa ma joc cu make-up veti mai vedea carti pe aici.

Libraria online http://www.libris.ro/ mi-a oferit aceasta carte (Iubirile croitoresei" de Maria Duens) si pot sa va spun ca nu imi pare rau ca am deschis-o. Este o carte pe care nu iti vine sa o lasi din mana dupa ce o incepi :).
Cartea este bestseller al anului 2010 si s-a vandut in peste 1 milion de exemplare.



Nu vreau sa povestesc subiectul dar pe scurt este vorba de viata si iubirile unei croitorese care se petrec in cadrul mai multor tari, pe perioada dinaintea si din timpul celui de al doilea razboi mondial. Imi place felul cum e scrisa cartea, nu e gen telenovela, are si multa informatie despre Spania acelor ani si despre Maroc ce sa mai zic, dupa ce am citit partea cu Maroc m-am dus sa-mi caut parfumurile cu iasomie si neroli de la L'Occitane sa le miros, asa pofta mi-a facut de mirosul acela de aer fierbinte, flori de portocal, ochi conturati cu khol si couscous.
Actiunea este alerta, nu te lasa sa te plictisesti si este un amestec de glamour, aventuri, dragoste, haute couture, dar un amestec bine scris si documentat.
Mie mi-a placut foarte mult, in primul rand pentru ca vorbeste despre puterea femeii de a se ridica si a merge mai departe. Si de a se adapta conditiilor pe care i le da soarta si de a le transforma in sanse si oportunitati. Ca si proverbul acela japonez: "Fall seven times, stand up eight."
Va recomand cu drag aceasta carte si ca o carte de vacanta, puteti sa o luati linstite la plaja, nu va veti plictisi.

O puteti cumpara la pretul de 44.95 lei de pe site-ul http://www.libris.ro/.

Iata si link-ul direct:
http://www.libris.ro/literatura-universala/iubirile-croitoresei---maria-duenas-POL973-46-1937-5--c7509--p369369.html

Un comentariu:

Related Posts with Thumbnails