joi, 7 aprilie 2011

guerlain parure aqua radiant fond de ten review

Recunosc, nu prea folosesc fond de ten - am un ten normal, nu am nevoie de obicei de acoperire prea mare, nu imi luceste fata, nu am cosuri decat poate unul pe luna in perioadele mai... delicate.
Dar in ultima perioada m-a tentat ideea sa imi acopar imperfectiunile, gen puncte negre, semne pentru a avea un ten perfect. Poate fiind iarna si tenul meu fiind foarte deschis la culoare si nebronzat deloc se vad mai tare imperfectiunile si atunci am simtit nevoia de mai mult decat o pudra bronzanta.
Am tot citit despre Guerlain Parure Aqua diverse review-uri, am fost si in Sephora sa testez culori dar bineinteles ca nu mai aveau produse in stoc decat nuante foarte inchise...
Pana la urma m-am hotarat sa il iau de pe strawberryNET.com, unde e 154 lei dar cu reduceri de fidelitate a ajuns la 134 lei pentru mine.
Nu e ieftin, nu e nici foarte scump avand in vedere ca sunt 30ml pe care oricum nu-i voi putea consuma. Nu am terminat in viata mea un fond de ten :)
Ce zice ei:
Guerlain Parure Aqua Radiant Feel-Good Foundation leaves your complexion naturally radiant with a phenomenal Ocean Spring water formulation. Found in an ancient fault of pink granite rock, it is the only kind of water on the planet that combines the properties of seawater and spring water. Pairing this cocktail of minerals with water provides unmatched, intense hydration for the skin.

poza e de pe sephora.com

Ce zic eu:
M-a tentat ideea ca e un fond de ten usor, nu vroiam ceva sa imi incarce fata, nu suport senzatia de fata incarcata si pori blocati. Acest fond de ten este foarte usor, intr-adevar - nu incarca fata, arata foarte natural, dar in acelasi timp acopera destul de bine, nu e un tinted moisturizer.
Nu se vede pe fata mea dupa ce il intind si ramane pana seara fara sa se ia pe telefon. Uniformizeaza culoarea fetei si are o textura buna, care da un look natural.
Are un miros placut, nu e fara miros - seamana mirosul cu mirosul din toate produsele Guerlain - unii zic ca ar fi de violete:)
Eu mi-am luat nuanta 13 Rose Naturel - mi se potriveste bine la tenul meu deschis, are o tenta roz dar nu e deranjanta, da senzatia de bonne mine, cum zic francezii.

In concluzie mie imi place, il recomand, dar tineti cont ca nu sunt experta in fonduri de ten, ca nu prea folosesc. Pentru fetele care adora Colorstay cred ca acest fond de ten e prea usor, nu cred ca le ofera o acoperire completa.

3 comentarii:

Related Posts with Thumbnails