luni, 12 iulie 2010

Flowerparty Yves Rocher review

Amalia mi-a sugerat sa mai pun review-uri despre parfumuri.
Desi mi se pare foarte greu de revizuit un parfum (Octavian Coifan e singurul care o face foarte bine) mi se pare util sa citesc cat mai multe pareri ale unor oameni obisnuiti inainte de a cumpara un parfum.
De aceea ma gandesc ca asa cum citesc si eu ce scriu altii despre parfumuri poate ajuta pe cineva si parerea mea :)

Portocale, mandarine, litchi, trandafir si vanilie - suna de vis,nu?

Acestea sunt notele noului parfum de la Yves Rocher - Flowerparty!










Este un parfum floral-fructat care miroase a bomboane si de care m-am indragostit la prima ... mirosire.






Este perfect pentru vara si desi e mai de adolescente cred ca se potriveste oricarei femei intr-o zi casual in care vrem sa uitam ca avem responsabilitati si probleme si sa ne amintim de copilarie, de vacanta de vara si de gustul dulce-acrisor al bomboanelor rosii.

Mie mi se pare ca miros si ceva zmeura la inceput - oricum notele de varf prezentate de Yves Rocher sunt mandarina si portocale, apoi se simte ceva trandafir pe masura ce trec orele dar eu nu simt vanilia deloc.
Eu am versiunea apa de toaleta la 30 ml care a costat 67 RON.
Persista cam jumatate de zi dar nu e o problema pentru ca abia astept sa il reaplic pe la ora 3-4 ca sa simt din nou mirosul dulce-acrisor de bomboane cu zmeura :)

4 comentarii:

  1. Are ambalajul tare dragut, seamana cu parfumul Daisy. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da si mie mi se pare ca seamana cu Daisy - chiar copie fidela
    Nu stiu cum miroase Daisy insa dar nu cred ca seamana si la miros

    RăspundețiȘtergere
  3. buna Natty,

    si mie imi place apa de toaleta, am primit un tester intr-un colet de la YVES ROCHER si sunt incintata ! am fost putin dezamagita ca nu este parfum si inca nu mi l-am luat pentru ca am deja 8 parfumuri si mama mereu ma intreaba: iar ti-ai mai luat unul? :)))

    miroase a zmeura si a buna dispozitie si e perfect pentru vara.... l-as putea compara cu DELICES de CARTIER si cu NINA RICCI ( cel care arata ca un mar rosu )

    asa cum iti spuneam sunt innebunita dupa parfunuri si de fiecare data cind ma duc la o prietena in vizita am grija sa stau destul de mult in baie ca sa le miros pe toate! si e o incintare !

    va recomand si un site www.esentedelux.ro de unde mi-am cumparat in ultimul timp parfumuri, sunt mult mai ieftine ca in magazine si garantate!

    PS: cine e OCTAVIAN COIFAN? unde pot sa citesc rewiew-urile lui?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Amalia: chiar ca seamana cu Nina de la Nina Ricci - unul dintre parfumurile mele preferate
    Delices de Cartier nu am mirosit dar m-ai facut curioasa, am sa-l testez
    Octavian Coifan e unul dintre cei mai apreciati critici de parfumuri si parfumier din lume, e roman dar traieste la Paris. Are un blog in romana si unul in engleza - pe cel in engleza face review-uri la multe parfumuri dar sunt atat de complete si de bine descrise notele... incat pe mine ma impresioneaza cate stie omul asta. Chiar am citit recent review-ul sau la Aqua di Gioia - foarte interesant!
    Uite link-urile la cele doua bloguri:

    http://octaviancoifan.blogspot.com/

    http://1000fragrances.blogspot.com/

    Al doilea e in engleza.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails