duminică, 21 februarie 2010

Glitz, glam and gloss - trusa gloss-uri Benefit

Mi-am comandat recent de pe hqhair.com setul de glossuri de la Benefit - Glitz, glam and gloss.















Imaginile sunt de pe musingsofamuse pentru ca eu nu am reusit sa fac niste poze ok si aici mi se pare ca sunt foarte bune pozele.

Setul include:
Fresh Squeezed (Pink Grapefruit)
I’m With the Band (Pink Shimmer)
Zone Out (Golden Beige)
Almost Famous (Brown with Golden Shimmer)
Kiss You (Fuchsia)
Friends in High Places (Sparkling Raspberry)























 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
De la stanga la dreapta Almost Famous, Zone Out, Kiss You, Friends in High Places, Fresh Squeezed, and I’m With The Band.




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Culorile sunt foarte pigmentate - preferatul meu e I'm with the band dar si Freshly squeezed (parca e un grapefruit).
Nu au un gust sau miros ciudat, rezista foarte mult pe buze si repet sunt foarte pigmentate fata de multe glossuri mult mai scumpe.
Ca si pret merita - costa 19 lire dar eu am gasit un cupon si am avut 10 lire reducere. Am mai cumparat si doua blush-uri Nars (Orgasm si Angelika - review coming up) si am avut reducere la toata comanda 10 lire.
Dar chiar si fara reducere - pentru 19 lire (80-90 lei) primesti 6 glossuri Benefit in culorile cele mai bine vandute - si sunt si foarte practice pentru ca intr-un singur tub sunt 2 culori.
De cand am descoperit site-urile din UK nu prea mai dau pe la Sephora - aici gasesc oferte mult mai bune si produse care nu se gasesc la noi - de exemplu Nars sau Bobbi Brown sau MAC.
Voi comandati din afara make-up sau alte produse de ingrijire?
 
 

23 de comentarii:

  1. îmi place kiss you :) eu îmi comand de afară, dar nu f des... mi se pare mai frumos să merg la shopping direct în magazin :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place in magazin dar nu prea gasesc ce vreau :(
    plus ca vanzatoarele de la sephora sunt foarte enervante - daca ai nevoie de ceva anume nu se pricep dar daca vreau doar sa ma uit vin si se baga in sufletul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta cu nepriceperea cred ca e ceruta la angajare la Sephora. Imi aduc aminte cand am intrebat de too faced shadow insurance si mi-au zis ca acela a fost un ruj editie limitat ?!?! Aproape ma tavaleam pe jos de ras cand incercam sa le explic ca e un primer pentru fardul de pleoape.
    Dar sa revenim la gloss-uri. Sunt superbe toate, imi plac mult (bine, eu sunt si fana a gloss-urilor cu sclipici). Sa le folosesti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Lol, Epurica - bine ca au inteles ce inseamna primer :)
    eu le-am intrebat zilele trecute de paleta Alice in Wonderland de la Urban Decay si se uitau la mine parca vorbeam in chineza - i gave up
    Ma bucur ca iti plac gloss-urile si mie deja mi-au devenit indispensabile in poseta - multumesc de urare :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiu la ce te referi :) Acum 2-3 zile am fost cu mr. sa-mi ia creioanele de la UD (saracul s-ar pierde singur intre atatea smacuri). Intram noi si dau sa iau fiecare stand la rand in cautarea creioanelor. Si el ca nuu, hai sa intrebam. Bine, hai. "Aveti setul super stash de la urban decay?"..."Err...nu...cred?". Bineinteles, dupa ce ne-am mai plimbat putin prin magazin, l-am gasit. Si nu era unul, erau vreo 5.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am comandat, dar de pe hqhair nu am apucat, desi ador situl ala.
    Fetelor nu stiu la ce Sephora ati fost voi, dar in Militari Shoppping si la Plaza eu am dat peste niste fete foarte, foarte dragute. Mi-au dat acasa mostre de fond de ten in niste cutiute mici ca sa le incerce prietena mea (pentru ea le vroiam).

    RăspundețiȘtergere
  7. Mr Bio - si eu ador hqhair, chiar azi dimineata am mai dat o comanda de pe hghair - la doua produse Nars comandate se ofera un Nars Orgasm Illuminator free :)
    Ma bucur ca ai avut parte de good customer service in Sephora, inseamna ca nu e o situatie generala.
    Eu vorbesc de Sephorele din Cluj - in Baneasa cand am fost am nimerit si vanzatoare ok dar nu toate, in Plaza nu am mai fost demult iar in Militari niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  8. Scuze am vrut sa spun Mrs nu Mr Bio :)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Epurica - te inteleg, si eu daca imi trimit prietenul printre rafturi la Sephora e pierdut :)
    Mai bine il iau de mana si ii arat eu ce vreau
    Din setul super stash chiar azi m-am machiat cu creionul rockstar si sunt foarte incantata de culoare - totally rock and roll:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna Natty!
    Am vazut ca faci des comenzi pe hqhair. Voiam sa te intreb cum achiti tu produsele. Eu am facut ieri comanda pe acest site si am platit direct cu cardul ING Visa Electron atasat contului ROL. Stiu, e mai sigur sa fac aceasta plata prin paypal, dar abia ieri mi l-am activat si astazi mi-a aparut codul pe extrasul de cont.Si trebuia sa fac neaparat ieri comanda pe hqhair prentru ca aveam o reducere de 10 lire. Nedumerirea mea este urmatoarea, am avut de platit 56.5 lire ( cu aproximatie 270 lei). Am trecut dimineata pe la banca si pe extrasul de cont ( cei drept la tranzactii in asteptare) imi apar 2 sume platite la hqhair- una de aproximativ 265 RON si o alta de 65 ROn). Am ramas stupefiata, exista comision pentru platile on-line cu cardul si e atat de mare? Sau este comisionul de schimb valutar ron-euro-lire?Sper din suflet sa-mi dai un raspuns pentru ca sunt novice in domeniu si nu as vrea sa mai fac prostii de genul asta. Merci frumos!

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna Milena!
    Sa stii ca si eu platesc cu ING Visa Electron pe hqhair si nu am avut astfel de probleme niciodata.
    Pe extras imi apare o singura suma (de obicei scriu si cursul la care s-a schimbat). Sigur nu exista comision.
    S-ar putea sa fi comandat si altceva? Oricum trebuie sa vorbesti neaparat cu banca sa confirmi a doua tranzactie.
    In mail-ul de confirmare de la hqhair ce scrie? Ei iti trimit un mail in care iti confirma comanda, iti insira produsele si iti scriu suma totala - coincide cu cea de pe extras?
    Daca da, adica e doar 270 de lei trebuie intrebat la banca ce e cu cei 65 de ron, daca nu inseamna ca ai mai comandat ceva...
    Nu stiu, imi dau cu parerea si eu pentru ca repet mie intotdeauna mi-a fost luata o singura suma de pe card si nu am avut probleme niciodata.
    Odata nu au avut un produs in stoc si mi-au returnat o parte din suma - sa nu fie si la tine o intrare de bani in loc de iesire...

    RăspundețiȘtergere
  12. Ai dreptate:). Tocmai mi-am verificat mail-ul si cei de la hqhair mi-au anuntat ca unul dintre produse este "out of stock" si probabil aia 65 ROn sunt banii retur.Imi pare un pic rau ca tocmai pentru acel produs ( some kind of gorgeous Benefit) am facut comanda, voi fi mai atenta pe viitor :) Multumesc foarte mult. Cu siguranta voi face des comenzi la ei, au produsele mult mai ieftine decat in Romania, si, bazandu-ma pe ce povestiti voi, fetele care ati cumparat, produsele sunt originale.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma bucur ca s-a rezolvat! Asa am patit si eu exact produsul pentru care facusem comanda nu il aveau si mi-au dat banii inapoi :)
    Oricum sa mai verifici site-ul ca au obiceiul sa isi refaca stocul dupa o perioada.
    Daca vrei neaparat Some kind of Gorgeous de la Benefit incearca si lookfantastic.com (tot din UK) sau strawberry.com ca si ei au produse Benefit.

    RăspundețiȘtergere
  14. Fetele, pe hqhair se platesc taxe vamale daca comand? sau fiind din UK nu se adauga nimic altceva :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Gabriela nu se platesc taxe vamale pe hqhair(fiind din UK).
    Se plateste doar comanda si pachetul se ridica de la posta normala din cartier nu de la posta vamala.

    RăspundețiȘtergere
  16. Fetelor, am pus ieri prima comanda la Hqhair dar am o incurcatura: am blocati 40lire, dar situl zice ca va lua doar 26 si va livra doar 2 produse din 3. azi al treilea produs era out of stock. Ce sa fac? sunt seriosi? ei zic ca sa nu-mi fac griji, totul e ok cu produsele si il vor trimite si pe al treilea fara taxe de shipping, peste cateva zile pt ca a fost vina lor.

    RăspundețiȘtergere
  17. Da Gabriela nu iti fa nici o grija - sunt foarte seriosi - sigur nu ramai si fara produs si cu banii luati
    si eu am patit sa comand ceva ce era out of stock si mi-au returnat banii
    nu te speria ca totul se rezolva cu bine ai sa vezi

    RăspundețiȘtergere
  18. merci Natty -fiind prima comanda sunt un pic mai speriata de bombe. oricum cam asa sunt eu in general. :) te tin la curent cu desfasurarea actiunii.

    RăspundețiȘtergere
  19. chiar te rog sa imi spui daca s-a terminat totul cu bine

    RăspundețiȘtergere
  20. Gata Natty, aseara am primit cele 2 produse pt care au fost retrasi banii din cont - livrare ok la 4 zile de la data comenzii, produsele ok, si in plus mi-au dat un discount de 15% la urmatoarea comanda. Asa procedeaza ei mereu - pt fidelizarea clientului?
    Ramane sa mai vad cand va reveni ultimul gloss pe stoc - il astept cu nerabdare si in plus peste o luna plec din tara in concediu, sa nu fie cumva returnat.

    RăspundețiȘtergere
  21. Da si eu am primit la prima comanda un fluturas cu 15 % daca introduc codul Loyalty.
    Ma bucur ca s-a rezovat cu bine :)

    RăspundețiȘtergere
  22. ah, doar la prima comanda se da acest cod? credeam ca este ceva permanent, sau in fine, frecvent pt fidelizarea clientilor.
    Regret insa ca nu mai au benetint pe stoc si se pare ca nici nu vor mai aduce :( va trebui sa-l iau din alta parte.

    RăspundețiȘtergere
  23. ai incercat strawberrynet.com, lookfantastic.com sau cocktailcosmetics.com?
    Mai este BeautyBay.com sau love make up.com ...
    sau chiar Sephora (nu site-ul ci magazinul)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails