vineri, 27 noiembrie 2009

Urban Decay 24/7 super stash review


Ce este: un set de creioane de ochi de la Urban Decay in marime mica care include 9 culori diferite de 0.5g fiecare
Cinci culori din cele 9 sunt best-sellere iar patru sunt culori noi (apar doar in acest set).
Cat costa: 18 lire de pe lookfantastic.com (in Romania nu se vinde Urban Decay decat 2-3 seturi pe la Sephora din Bucuresti :(  ) // UPDATE: am vazut setul la Sephora - e in jur de 140 de lei (cam scump, nu?)
My review: Aceste creioane sunt foarte bune - eu am si cele doua seturi care au aparut anul trecut de Craciun si le-am folosit mai tot anul. Culorile sunt foarte interesante mai ales Ransom (un albastru spre mov) si Stash (un verde inchis stins cu auriu).

Ransom:




Stash:


Toate creioanele sunt waterproof si sunt atat de cremoase si aluneca foarte usor pe ochi. Se vad foarte bine si nu ma mazgalesc de la ele in timpul zilei.
Sunt mai ales potrivite pentru o zi mai lejera cand nu am chef sa imi fac un machiaj foarte complicat.
Dupa ce mi se incarca aparatul foto vreau sa fac poze tuturor culorilor pentru a vedea si voi cat sunt de minunate.
Iar pretul mi se pare destul de bun cam 85-90 de ron, ceea ce iese cam 10 lei de un creion de foarte buna calitate chiar daca este mini size oricum nu sunt culori care se folosesc zi de zi (in afara de Zero - un negru foarte inchis). Desi creioane negre cred ca mai am vreo zece (inclusiv Lancome, Clinique, Too Faced etc) tot pe acesta il folosesc lately.
Creioanele 27/7 glide on de la Urban Decay la full size sunt cam 18 lire deci e o afacere buna si toate beauty blog-urile de pe net au numai cuvinte de lauda pentru ele.
Toate pozele sunt de pe urbandecay.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails