duminică, 13 septembrie 2009

Too Faced Eye Shadow Insurance Policy

am fost plecata o saptamana si nu am apucat sa mai scriu pe blog...
dar m-am intors cu noutati - pentru inceput un review pentru trusa too faced cu 6 culori si un eye primer: Eye Shadow Insurance Policy.


E o trusa pe care mi-am cumparat-o vara asta pentru ca nu pot sa rezist noutatilor de la Too Faced si nici de data asta nu m-a dezamagit.



Contine 6 culori (de vara zic eu) - 3 marouri, un verde, un albastru si un roz. Sunt culori shimmer adica au o stralucire in ele dar nu sunt bucati mari de glitter (ca in trusa cu 2 eyeshadows si UDPP), e asa o stralucire subtila care le face foarte potrivite pentru pielea mea mai bronzata de vara (desi folosesc FPS 50 tot ma mai prinde soarele :( ).

Verdele e sfarmat pentru ca atunci cand am ajuns acasa trusa mi-a alunecat din mana pe gresia din bucatarie si ... dupa cum se vede am scapat ieftin doar cu verdele (m-am gandit sa il torn intr-un borcanel mic sau nu stiu... daca stiti metode de reparare a fardurilor va rog spuneti-mi si mie :) ).
Acum culorile:


Cel mai mult folosesc nuanta Glamazon un maro bej deschis irizat care merge foarte bine de zi pe tenul bronzat. Maro-ul acela inchis (Full frontal) e bun pentru contur sau pentru a crea umbre.


Socialite e iar o nuanta foarte frumoasa tot irizata si se combina foarte bine cu Glamazon si cu Lucky Charm (adica verde).

Boy Toy (roz) e un roz destul de banal, e ok, e frumos dar mai am nuanta in multe alte truse sau separat deci nu ma incanta asa tare (poate la iarna o voi folosi mai mult...)

Numele nuantelor sunt delicioase, nu-i asa?




Verdele este foarte frumos dar il folosesc mai mult pentru contur mai ales asa faramitat cum e saracul :) iar albastru imi place foarte mult este un albastru inchis "denim" cam ca nuanta albastru inchis de la fardurile sephora ce au aparut in aceasta toamna (sau ca acel albastru klein ce se poarta si la haine in ultima vreme - eu am vreo 3 tricouri + 2 genti in aceasta culoare pentru ca imi place foarte mult)


Combinatiile care se pot face intre aceste culori sunt foarte multe - eu de obicei combin bej irizat cu verde sau doua maro-uri sau bej cu roz sau albastru cu verde si bej etc.


Trusa vine si cu best seller-ul Shadow Insurance (un eye primer) pe care il aveam deja dar nu imi pare rau ca l-am mai luat o data pentru ca e un must oricum in trusa mea de make-up.
Am incercat sa pun culorile pe mana mea dar nu sevad foarte clar:



Oricum e o trusa pe care o recomand calduros mai ales vara pentru ca aceste culori sunt mai mult pentru un ten bronzat (fata mea e deschisa la culoare).
Culorile se aplica foarte usor pe piele, au pigmenti foarte buni la fel ca orice produse Too Faced.
Un ultim aspect: TFSI (Too Faced Shadow Insurance) singur costa cam 60-70 de lei iar acesta trusa care il contine la full size plus alte sase culori minunate costa in jur de 130 de lei.

5 comentarii:

  1. Buna,Naty!Acum te-am descoperit!As dori sa te intreb ce farduri stralucitoare,dar nu sidefate si nici cremoase ,super rezistente cunosti?te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. buna viorica, ma bucur ca m-ai descoperit:)
    hmm farduri stralucitoare in ce sens - pentru un machiaj de seara?
    si cam in ce buget te incadrezi?
    Cele mai bune farduri stralucitoare si ff rezistente sunt cele de la urban decay (eu mi-am luat in iarna o trusa cu 16 culori si sunt foarte bune pentru machiaj de seara). Nu stiu daca vor avea si in acest an trusa aceasta sau alte farduri de la urban decay in sephora din romania dar poti sa le intrebi pe fete cand treci pe acolo.
    la un pret ok ar fi cele de la brand-ul sephora au culori bune dar nu sunt foarte rezistente.
    Am sa fac niste poze ca le vezi pe cele urban decay.
    Ar mai fi si cele de la bourjois la un pret decent au niste variante de farduri cu particule stralucitoare si creioane de ochi care au si shimmer in ele.
    Pun deseara niste poze, ok?

    RăspundețiȘtergere
  3. In materie de frumusete cred ca nu ma incadrez in nici un pret,cand e vorba de frumusete fac totul.Am folosit de la Bourjois,de la Sephora am o trusa mare...ma refer la un fard pt seara dar nu in genul celor de la Bourjois,adik sa para mai cremoase dar sa fie pudra.Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. atunci cele de la urban decay mi se par cele mai potrivite.
    Ai folosit pana acum?

    RăspundețiȘtergere
  5. Uite aici cum sa repari fardurile sparte http://www.youtube.com/watch?v=I15xHtAuFi0&feature=related

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails