marți, 4 august 2009

The Bronzed & The Beautiful Bronzing Powder de la Too Faced


Am luat trusa aceasta de la sephora cam de vreo luna si sunt foarte multumita de ea. Pana acum nici nu ma uitam la bronzere-le de la too faced pentru ca aveam impresia ca sunt prea inchise dar dupa ce am citit doar comentarii pozitive si entuziaste pe site-ul spehora am zis hai sa o incerc.
Mai ales ca in toate comentariile se repeta ideea ca nu sunt prea inchise bronzere-le.
Snow bunny e mai potrivit pentru o piele deschisa (sau pentru iarna) cand nu suntem asa bronzate, da o stralucire subtila pielii.
Pink leopard este varianta de mijloc si cea care o folosesc cel mai mult.
Sun bunny e cea mai inchisa nuanta dar nici macar acesta nu e foarte inchis in sensul ca il pot purta fara probleme si pielea mea e deschisa la culoare (dar bronzata putin vara).
Eu aplic culoarea ca un blush in obraji, apoi pe nas, frunte si barbie ca sa capat acel look de sun-kissed :).
Peria kabuki cu care vine setul e ok dar nu mi se pare extraordinara - eu am o alta perie cu care aplic mai bine pudra bronzanta. Peria e mai mult pentru blush.
Concluzia e ca il folosesc foarte mult acum vara si e un set care merita (3 pudre bronzante si o perie in jur de 1 milion si ceva) - plus ca produsele too faced au o calitate foarte buna.
Poza e de pe sephora.com

6 comentarii:

  1. si eu am o trusa de machiaj de la too faced. e plina cu de toate, rujuletze, glosuletze, balsam de buze, farduri colorate pentru pleoape, blush, pudra de iluminat, pudra bronzanta, creion negru de ochi, mascara, lip plump lash injection, arata ca un dulapior vintage. o iau cu mine ori de cate ori plec in vacanta, iar produsele m-au surprins si pe mine, chiar sunt bune. inca o dovada in plus ca in lumea aceaasta mai exista viata in afara de chanel, dior, yves saint laurent sau lancome!

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca o stiu dar eu nu am luat-o ca era prea mare si in plus nu imi plac rujurile/gloss-urile in truse pentru ca nu apuc sa le folosesc.
    O dovada in plus ca exista viata in afara de chanel, dior,ysl etc este primer-ul de ochi de la too faced: eyeshadow insurance - este foarte bun si nu stiu sa fie ceva similar pe la ale firme (inafara de Urban decay bineinteles). Ti-l recomand cu caldura daca nu il ai deja - fardurile tin mai mult si culoarea se vede mult mai frumos daca il folosesti ca baza.

    RăspundețiȘtergere
  3. da, chiar am primerul acela anti-crease si il si folosesc!
    de la urban decay insa nu am nimik!

    RăspundețiȘtergere
  4. şi mie îmi place pink leopard... citisem pe un forum de beauty că cică merge aplicat şi ca highlight.

    RăspundețiȘtergere
  5. @silvia: multumesc de comment
    da chiar merge foarte bine ca si highlight - chiar aseara l-am folosit cand am iesit in club!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails