vineri, 18 mai 2012

the body shop white musk sun glow parfum

Este un parfum in editie limitata, de vara, de la body shop.
Nu prea agreez parfumurile body shop pentru ca tin putin pe piele si miros destul de ieftin dar de acest parfum efectiv m-am indragostit.
Este foarte discret, mosc alb, nu e dulce, nici floral, miroase a curat dupa parerea mea.
Nu tine foarte mult pe piele (e apa de toaleta) dar pentru vara e numai bine, nu vreau sa fie prea puternic.
Il mai simt din cand in cand in cursul zilei si imi da o stare de bine.
Eu l-am testat cand am fost la Bucuresti in Baneasa si apoi toata ziua l-am simtit la incheietura si m-am indragostit de el. A doua zi plecam din Bucuresti dar m-am oprit in Baneasa sa mi-l iau.
Costa 106 lei la 60 ml si deja se gaseste si pe siteul thebodyshop.ro pentru cele care nu au magazin TBS in oras, ca mine:(((. va rog, body shop, deschideti magazin si la cluj!:)
Iata si descrierea de pe site:

Parfum de vara, cu note de bujor, piersica si lamaie. Este seducator, feminin si elegant. A fost creat de catre parfumerul Domitille Bertier, care spune ca "Am adaugat bucurie si luminozitate acestui parfum de mosc iconic,prin adaugarea dinamismului lamailor si energiei chihlimbarului.

• Editie limitata
• Perfect pentru vara
• Contine mosc sintetic, cruelty-free
• Cu note seducatoare, feminine si florale

Poza e facuta de mine:

5 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Hmm... nu stiu daca as da 100 de lei pe un parfumel (sau, cine stie, poate daca mi-ar placea mult, foarte mult), dar m-ai facut curioasa si o sa merg sa il testez.

      Ștergere
  2. Am avut multe produse de la The Body Shop si majoritatea mi-au placut enorm...Vrei sa ne ajuti cu cateva sfaturi despre postarille noastre?Avem nevoie de ajutorul unui expert!:) http://fashionstyleofficial.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna!
    Am o rugaminte la tine., sunt noua in domeniul handmade, mi-am facut un mic blog si nu stiu cum sa il promovez…asa ca, te-as ruga, cu scuzele de rigoare pentru indrazneala,si numai daca vrei, sa il treci in blogroll-ul tau.

    http://dee-dee-handmade.blogspot.ro/

    Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails