marți, 28 iunie 2011

korres balsam de buze de gutui




Poate stiti despre korres, nu e o firma foarte populara la noi pentru ca nu sunt distribuite si promovate produsele bine. E o firma greceasca care sustine ca foloseste ingrediente naturale si merge pe ideea de produse mai "curate", fara ingrediente asa rele.

Eu am tot citit laude despre produsele lor si am zis sa comand de pe lookfantastic.com balsamul de buze pentru ca si pretul e ok: 4,80 lire (aprox 25 lei).

Imi place, e un balsam care da si culoare buzelor (aveti mai jos un swatch) si care hidrateaza buzele si le lasa foarte moi. Mirosul de gutui nu e foarte persistent dar e placut, fresh.




In poza este in partea de sus neblenduit si in partea de jos intins cu degetul (cam asa arata si pe buze).
Ati incercat produse de la korres? Cum vi se par? 

3 comentarii:

  1. AM si eu cu wild rose si acum se termina si cautam sa iau unul nou am vazut ca este si cu iasomie si asta cu gutui suna foarte interesant:D .
    Este un balsam de buze foarte bun cum nu prea gasesti pe piata , eu mai am de la the body shop si nu hidrateaza asa de bine , sunt si alea bune dar pentru luciu si miros;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails