luni, 27 septembrie 2010

Mac Sable si Satin Taupe

Am si eu doua farduri Mac de ochi - unul luat anul asta din Viena si altul anul trecut.
Deocamdata nu am mai multe pentru ca atunci cand ajung in fata counter-ului Mac mi se pare ca nu stiu pe ce sa pun mana si nu ma pot hotari la nimic :) in plus imi place sa investesc in pensulele Mac (destul de scumpe) si atunci renunt la farduri.
Dar... totusi am reusit sa achizitionez cele doua culori cult si m-am gandit sa le fac niste swatch, poate vreti sa le cumparati online si e mai usor cu swatch-urile.
Amandoua sunt Frost, nu sunt mate si sunt usor de aplicat (mai ales cu pensula 217 de la Mac), au o consistenta placuta, nu am decat cuvinte de lauda pentru ele, dar... pentru ca am multe farduri Urban Decay pot face o comparatie obiectiva, zic eu, si sa spun ca fardurile Urban Decay sunt la fel de bune, daca nu chiar mai bune decat cele Mac. Deci daca nu aveti acces la Mac luati-va cu incredere UD (de pe site-urile din UK, ca la noi... din an in Pasti gasim in Sephora ceva) pentru ca sunt la fel de bune!

In stanga Sable, in dreapta Satin Taupe (cu flash):



In stanga Sable, in dreapta Satin Taupe (fara flash):


Satin Taupe (fara flash):

Foarte greu s-au lasat fotografiate, am sa pun mai multe poze ca sa se vada clar. Mai jos este Satin Taupe swatch:


Sable, tot fara flash:

Swatches (sus Sable, jos Satin Taupe):


Fara flash:


Punand pozele mi-am dat seama ca nu prea li se vede frumusetea in fotografii (scuze ca nu pot face poze mai bune) in realitate au niste reflexe superbe care nu prea se vad clar in poza.
Click pe poze pentru a le mari.





8 comentarii:

  1. Da, Natty, e greu sa prinzi in poze nuantele dintr-un fard (cel putin swatchul de la Satin Taupe nu prea reflecta complexitatea fardului).

    RăspundețiȘtergere
  2. sa le porti cu multa placere...:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu imi doresc satin taupe, desi dupa experienta cu fardurile mac imi plac mai mult cele Urban Decay. Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Camelia: da, asa e!
    @Raluka si camelcutza: multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ambele imi plac tare mult si sper intr-o zi sa pun si eu mana pe un fard Mac. :P

    RăspundețiȘtergere
  6. imi plac, sunt MAC si sper sa pun si eu mana pe unul :p

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt foarte frumoase, sa le folosesti cu placere! si eu am un fard MAC, luat anul asta din Londra, Arena si este tot un Satin:)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Alexa: si esti multumita de el? ce culori mai ai?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails