duminică, 13 iunie 2010

10 sfaturi beauty de canicula

1. Apa termala in frigider - si o putem folosi apoi pe strada daca mergem prin caldura nu doar pe fata ci si pe decolteu, picioare etc.
2. Crema de ochi in frigider - dimineata o crema rece la ochi ajuta la racorire
3. Rujuri, farduri cremoase - tot asa la rece pentru ca sa nu se topeasca
4. Crema de corp in frigider - senzatia e foarte buna cand te dai cu o crema rece dupa dus
De fapt goliti frigiderul de mancare si il umpleti cu produse cosmetice si apa :)
5. Eu ma spal pe par dimineata si nu-l mai usuc asa ca senzatia de racoare tine 2- 3 ore pana se usuca natural
6. Pedichiura perfecta iar in fiecare seara piatra ponce si un spray de la Scholl (acela cu furnicaturi- ice cool something) - picioarele curate si frumoase ajuta la senzatia de racoare
7. Cel mai important daca iesiti pe afara: SPF!!! pe fata eu folosesc 50 si pe corp 30-50 depinde de ce am la indemana (oricum nu am nici o crema sub 30 SPF) - o sa va bucurati mai tarziu de beneficiile SPF-ului :)
8. Farduri de ochi waterproof - ca sa reziste transpiratiei - mai bine creioane waterproof si in culori electrice daca ati prins putina culoare - albastru, verde electric
9. Fara fond de ten - mai bine o crema coloranta cu SPF sau chiar doar crema anti soare (Clinique are niste creme bune de fata cu SPF mare).
10. Fara rujuri inchise, grele, rosii sau mov inchis - doar culori deschise, roz, nud, coral etc.

Daca aveti si voi niste tips-uri bune va rog feel free to comment :)
Va doresc o duminica cat mai racoroasa!

9 comentarii:

  1. "De fapt goliti frigiderul de mancare si il umpleti cu produse cosmetice si apa :)" - asta as vrea si eu sa fac :D cea mai buna dieta! cosmetice + apa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact Silvia! Si poate niste cirese de iunie si atat...
    La Cluj ploua cu stropi mari deci s-a mai racorit!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu as mai adauga ca parul trebuie hranit in mod deosebit. chiar daca nu ne permitem sampoane speciale pt expunerea la soare. mie mi se pare ca si caldura in general dauneaza aproape la fel de mult parului ca si expunerea efetiva la soare si mai rau baie in mare.
    inainte de spalare eu folosesc un amestec de uleiuri (ricin+migdale, varianta ideala dupa mine) sau ou+ulei de masline/ migdale, amestec intins pe parul ud, atentie ud, ca altfel usuca si mai rau. asta il mai protejeaza, saracutul.

    un alt lucru pe care l-as mai preciza e ca in urma expunerii la soare, avem nevoie de si mai multa vit e si a, tocmai pt a reface tesuturile. eu pun vit a in crema de fata sau de corp si ulei de migdale (iar ulei :DD) tot in creme sau sub ochi.

    RăspundețiȘtergere
  4. sfatul tau cu protectia e f bun.. dar eu nu il pot respecta desi stiu ca voi regreta mai tarziu :) sunt bruneta si faptul ca folosesc crema cu protectie 8 (!!!) este o realizare pt mine...

    si la tot ce ai zis, putem adauga si gomajul, eu una acum cativa ani tot citeam de gomaj, dar nu ma induram niciodata sa-l fac pt ca tineam prea mult sa fiu cea mai bronzata de la plaja... acum de cand m-am maturizat (sper :DDD) pot spune ca imbunatateste vizibil calitatea pielii si a bronzului

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim pentru sfaturi Rox! Foarte bune!
    Foarte interesant sfatul cu ulei pentru par
    eu nu am folosit niciodata produse pentru par naturale (ou, ulei) dar ma tenteaza sa incerc pentru ca parul meu e foarte uscat si poate il ajuta...
    Gomajul e un must si oricum nu trebuie sa iti para rau de bronz pentru ca nu face asa bine pielii - mai bine o piele mai alba dar sanatoasa si frumoasa :)
    iar la factorul 8 - hmmm e foarte mic ar trebui sa cresti macar la 20 - sa stii ca s-a reintors la moda pielea alba - asta daca argumentul cu cancerul de piele te lasa rece - ce gluma macabra mi-a iesit :)

    RăspundețiȘtergere
  6. stiu Natty, cancerul din pacate nu ma lasa rece...
    eu de 6 luni folosesc intensiv masca asta si rezultatele sunt vizibile iar eu am un par f uscat de felul lui. cand n-am chef de ou (cateodata mai si curge, fii atenta :-S) fac un mic amestec de uleiuri. mai comoda e o masca de la kerastase dar si 30 euro nu st de ici de colo :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Am sa incerc si eu masca asta cu uleiuri - cat stai cu ea? si o folosesti lafiecare spalat?

    RăspundețiȘtergere
  8. ideal ar fi cat mai mult, eu stau cam 1h 30 min. se aplica pe lungimea firului de par, ud, nu la radacina. apoi oricum trebuie sa speli parul bine sa nu ramana uleios :)
    eu cam de fiecare data o fac, am parul ondulat cu un fir gros si uscaaat... dupa ce l-am spalat mai dau cu un spray leave-in de la wella professional tocmai pt par uscat dar cred ca mare parte din treaba asta o face masca :) te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Mersi mult Rox - asa am si eu parul deci sper sa functioneze :) iti dau feedback dupa aceea

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails